Wist je dat lezen van boeken je slimmer maakt én helpt om te ontspannen?
Wist je dat lezen van boeken je slimmer maakt én helpt om te ontspannen?
Lees voor

Nieuw boek in makkelijke taal

Sterk is het derde deel van de spannende boeken van Marlies Verhelst. In dit boek moet Nura een moeilijke keuze maken.

Haar nieuwe vriend is betrokken bij een straatrace. Moet ze hem aangeven bij de politie? Of houdt ze haar mond?

Sterk gaat over lastige keuzes die jongeren soms moeten maken.

Verraad

Nura is 16 jaar en beleeft spannende dingen. Ze wordt verliefd op Angelino. Een stoere jongen met een sterke mening.

Maar ze heeft een vreemd gevoel over hem. Toch zegt ze niks. Op een avond neemt Angelino haar mee naar een straatrace. Dan gaat het mis.

Nura moet kiezen is ze trouw aan Angelino of doet ze wat goed is? Sterk gaat over vriendschap, vertrouwen en de gevolgen van keuzes.

Mini-thriller

Deze serie is spannend en makkelijk te lezen. Eerder verschenen Scherp en Snel. Deze boeken zijn opnieuw uitgebracht omdat ze populair zijn.

De verhalen over Nura zijn speciaal voor jongeren vanaf 12 jaar die van spannende boeken houden.

Mini-thriller Sterk

Lekker Duidelijk de podcast

Zo leuk vond ik dit bericht Kies een gezichtje
Ik vond dit bericht makkelijk om te lezen Meer gele sterren is makkelijker
Een pimpelmees weegt maar evenveel als een klein zakje rozijnen.
Pimpelmezen overal in het land
Dieren en natuur
Nieuws van nu
Unieke kans voor sterrenliefhebbers om deze planeten op hetzelfde moment aan de hemel te zien!
Zeven planeten staan nu op een rijtje
Dieren en natuur
Griep gaat meestal vanzelf over. De koorts en pijn verdwijnen na 3 tot 5 dagen.
Verkouden, niezen en hoesten. Wat is griep?
Gezondheid
Nieuws van nu
Perry speelt in The Jalapeños. 'Want we zijn een band met pit!'
Perry speelt mee in de ABCDate Band
Nieuws van nu
'A whole new world' uit de film Aladin staat op nummer 3 in de top 100.
Dit zijn de beste Disneyliedjes
Vrije tijd
Tips
Door het boek in de bieb achter te laten, werd het een hit
Acht-jarige schrijft boek
Nieuws van nu
Meer nieuws