Lezen is ontspannend en werkt als een workout voor je hersenen
Lezen is ontspannend en werkt als een workout voor je hersenen
Lees voor

De Camino nu ook in makkelijke taal

Het populairste boek van 2024 is er nu ook in makkelijke taal! Het gaat om de spannende thriller De Camino.

Zo kunnen nog meer mensen dit boek lezen. Het boek is niet alleen spannend maar gaat ook over belangrijke onderwerpen.

Waar gaat het over?

In De Camino loopt Lotte de bekende wandelroute Camino de Santiago die haar man Emil ook liep. Hij pleegde daarna zelfmoord. Lotte wil begrijpen waarom. Ze hoopt onderweg antwoorden te vinden.

Maar ze krijgt eerst alleen maar meer vragen. Kende ze haar man eigenlijk wel? En waarom loog hij over wie hij was? En komt zij nu ook in de problemen door zijn verleden?

Lotte vraagt een advocaat om hulp. Zij wil meer weten over zijn verleden. Tijdens haar wandeling wordt Lotte achtervolgt door iemand die niet wil dat zij de waarheid ontdekt.

Waarom is dit boek belangrijk?

De Camino is niet alleen een spannend verhaal. Het gaat ook over oorlog en hoe dat mensen verandert.

Het boek laat zien hoe moeilijk het is om te weten wie een held is en wie niet. En of dat altijd eerlijk is.

Je kan het boek hier bestellen.

De Camino nu ook in makkelijke taal

Zo leuk vond ik dit bericht Kies een gezichtje
Ik vond dit bericht makkelijk om te lezen Meer gele sterren is makkelijker
Met Publicroam kun je in veel gebouwen meteen online gaan zonder dat je iets hoeft aan te klikken of in te loggen.
Gratis en veilig wifi met Publicroam
Telefoon en computer
Vetbollen kan je heel goed bewaren in de vriezer. Maak er dus meer dan heb je altijd wat achter de hand.
Hoe help je vogels de winter door?
Dieren en natuur
Lezen is ontspannend en werkt als een workout voor je hersenen
De Camino nu ook in makkelijke taal
Vrije tijd
In het boek uit Orwell kritiek op de Sovjet-Unie. Het boek gaat over een boerderij waar verschillende dieren wonen.
Het boek Animal Farm nu in makkelijke taal
Nieuws van nu
Muggen komen af op lichaamsgeuren, zoals zweet maar ook op je adem.
De muggen zijn terug
Nieuws van nu
Gezondheid
Jakub Jankto bij zijn oude voetbal club Sampdoria.
Voetballer komt uit de kast
Vrije tijd
Sport
Meer nieuws