Judith Visser woont samen met haar honden en schrijft haar boeken in stilte. Dan kan ze het beste nadenken.
Judith Visser woont samen met haar honden en schrijft haar boeken in stilte. Dan kan ze het beste nadenken.
Lees voor

Zondagskind in makkelijke taal

Zondagskind is een boek van Judith Visser. Het boek gaat over anders zijn en jezelf accepteren in een wereld die dat niet altijd begrijpt.

Dit boek is nu ook in makkelijke taal te lezen.

Het boek is speciaal hertaald voor mensen die lezen moeilijk vinden. Hierdoor kunnen veel mensen op een makkelijke manier kennismaken met echte literatuur.

Het verhaal

Jasmijn vindt het moeilijk om andere mensen te begrijpen. Ook gevoelens, felle lichten en harde geluiden vindt ze maar moeilijk. Daarom is ze liever alleen op haar kamer, met haar hond.

Jasmijn heeft autisme, maar dat weet ze nog niet. Toch begrijpt ze andere mensen en zichzelf steeds beter. Thuis en op school.

De schrijver

Judith Visser is geboren in 1978. Ze schreef haar eerste boek in 2006. Dit boek heet Tegengif en was al binnen een week uitverkocht.

Het boek Zondagskind is zelfs al meer dan 50.000 keer verkocht.

Visser heeft haar eigen ervaringen met autisme gebruikt om Zondagskind te schrijven. Zij is net als Jasmijn opgegroeid met autisme.

Bestellen

Wil je dit boek graag lezen? Dan kan je het hier bestellen.

Vervolg

Heb je Zondagskind gelezen en wil je weten hoe het verder gaat met Jasmijn? Lees dan ook de boeken Zondagsleven en Zondagskracht.

Het boek Zondagskind van Judith Visser

Hoe werkt trombose?

Zo leuk vond ik dit bericht Kies een gezichtje
Ik vond dit bericht makkelijk om te lezen Meer gele sterren is makkelijker
Gerda voelt zich zekerder door de computercursus
Gerda leert omgaan met de computer
Telefoon en computer
Vrije tijd
De lengte van een zeearend is 70 tot 92 cm, de vleugelspanwijdte is 200 tot 250 cm en het gewicht 3,1 tot 7,5 kg.
Kijk hier mee hoe zeearenden broeden
Dieren en natuur
Nieuws van nu
Als je gaat varen op de Binnendieze in Den Bosch zie je mooie oude huizen en stevige stadswallen.
Leuke dingen doen in Den Bosch
Vrije tijd
Tips
Mannen en vrouwen liegen ongeveer even veel, maar vaak om andere redenen.
Hoe weet je of iemand liegt?
Familie en vrienden
Andijvie werd in de oudheid al gekweekt door de oude Grieken en Romeinen.
Kooktips met seizoensgroenten
Dieren en natuur
Eten en drinken
Wist je dat de kermis in Nederland al sinds de middeleeuwen bestaat en vroeger vooral rond kerken werd gehouden?
Unieke kermisattractie na 27 jaar terug
Nieuws van nu
Meer nieuws