Max Verstappen was toen hij begon de jongste Formule 1-coureur ooit.
Max Verstappen was toen hij begon de jongste Formule 1-coureur ooit.
Lees voor

Max Verstappen in makkelijke taal

Ben je een fan van autoracen en Max Verstappen? Lees dan het nieuwe boek Max Verstappen – to the MAX in makkelijke taal.

Het is speciaal geschreven voor mensen die moeite hebben met lezen.

Vanaf het begin

Veel Nederlanders zijn erg blij met de overwinning van Max. Ze zullen het WK van 2021 nooit meer vergeten. De laatste race in Abu Dhabi was echt geweldig! Maar vóór die race gebeurden er ook allemaal spannende dingen.

Want hoe kwam Max Verstappen zover in de Formule 1? Wie is hij? Hoe is het allemaal begonnen?

Fantasie

Met dit boek kan je helemaal verplaatsen in de hoofdpersoon. Als je van autoracen houdt, ruik je bijna het verbrande rubber en de benzinedampen van de auto van Max.

Zondag 9 oktober werd Max Verstappen voor de tweede keer wereldkampioen. Net als vorig jaar gebeurde dat op een bijzondere manier. Want vorig jaar was natuurlijk ook alles behalve normaal.

Bijzondere weg

Het boek gaat niet alleen over Max’ loopbaan in de Formule 1. Juist zijn weg ernaartoe staat centraal in dit boek.

Het gaat over Max’ familie waarin auto’s altijd een grote rol hebben gespeeld. Over hoe hij al op jonge leeftijd alles won wat er met karten te winnen viel.

En over hoe hij in de Formule 3 werd ontdekt door het Formule 1-team van Red Bull Racing.

Je kan het boek hier kopen. Veel leesplezier!

Een inkijkje in het leven van Nederlands grootste raceheld: Max Verstappen – to the MAX

Alles over alcohol en drugs in makkelijke taal

Zo leuk vond ik dit bericht Kies een gezichtje
Ik vond dit bericht makkelijk om te lezen Meer gele sterren is makkelijker
Het woord ‘tip’ komt van het Engelse To Insure Promptness. Dat betekent dat iemand snel en goed geholpen is.
Fooi geven doe je zo
Vrije tijd
Tips
Spinazie moet je altijd goed wassen. Aan verse spinazieblaadjes zit namelijk zand.
Ben je moe en futloos? Eet spinazie!
Dieren en natuur
Eten en drinken
Een kerststal beeldt het bijbelverhaal rond de geboorte van het kindeke Jezus uit.
Wie staan er eigenlijk in een kerststal?
Vrije tijd
Nieuws van nu
Sébastiaan werkt als ervaringsdeskundige bij Steffie.
Sébastiaan wil meer makkelijke taal
Nieuws van nu
Steffie.nl
Pizza's in een houtoven
Waar komt de echte pizza vandaan?
Eten en drinken
Vrije tijd
Soms is het handig om te koken voor meerdere dagen.
Tips voor een gezonde snelle hap!
Gezondheid
Vrije tijd
Meer nieuws