Max Verstappen was toen hij begon de jongste Formule 1-coureur ooit.
Max Verstappen was toen hij begon de jongste Formule 1-coureur ooit.

Boek over Max Verstappen in makkelijke taal

Ben je een fan van autoracen en Max Verstappen? Lees dan het nieuwe boek Max Verstappen – to the MAX in makkelijke taal. Het is speciaal geschreven voor mensen die moeite hebben met lezen.

Vanaf het begin

Veel Nederlanders zijn erg blij met de overwinning van Max. Ze zullen het WK van 2021 nooit meer vergeten. De laatste race in Abu Dhabi was echt geweldig! Maar vóór die race gebeurden er ook allemaal spannende dingen. Want: hoe kwam Max Verstappen zover in de Formule 1? Wie is hij? Hoe is het allemaal begonnen?

Het boek prikkelt je fantasie

Met dit boek kan je helemaal verplaatsen in de hoofdpersoon. Als je van autoracen houdt, ruik je bijna het verbrande rubber en de benzinedampen van de auto van Max.

Zondag 9 oktober werd Max Verstappen voor de tweede keer wereldkampioen. Net als vorig jaar gebeurde dat op een bijzondere manier. Want vorig jaar was natuurlijk ook alles behalve normaal.

De bijzondere weg van Max

Het boek gaat niet alleen over Max’ loopbaan in de Formule 1. Juist zijn weg ernaartoe staat centraal in dit boek. Het gaat over Max’ familie waarin auto’s altijd een grote rol hebben gespeeld, over hoe hij al op jonge leeftijd alles won wat er met karten te winnen viel en over hoe hij in de Formule 3 werd ontdekt door het Formule 1-team van Red Bull Racing.

Je kan het boek hier kopen. Veel leesplezier!

Een inkijkje in het leven van Nederlands grootste raceheld: Max Verstappen – to the MAX

Zo leuk vond ik dit bericht Kies een gezichtje
Ik vond dit bericht makkelijk om te lezen Meer gele sterren is makkelijker

Meer nieuws

Filter hieronder op onderwerp
Meer nieuws
Geen ander nieuws gevonden in de afgelopen 21 dagen